TRAMPOLÍNKY

Čo to je?

Tréning na trampolíne je vysoko intenzívne cvičenie. Je podobný intervalovému tréningu. Využíva krokové prvky v jednotlivých choreografiách, ktoré sa opakujú.

Prečo cvičiť?

  • Formuje postavu
  • Rozvíja motoriku, stabilitu a koordináciu
  • Podporuje spaľovanie tukov
  • Uľavuje od bolesti chrbtice a krku
  • Zlepšuje kondíciu
  • Zabezpečuje chudnutie

Ako sa cvičí?

Hodiny trampolíniek sú rozdelené na tréningy začiatočníkov a pokročilých. Začiatočníkom na hodinách inštruktor vysvetľuje základné kroky, techniku skákania a učí choreografiu. Tancuje sa na skladby, z ktorých každá má svoju choreografiu. Tréningy sú zostavené z jednotlivých skladieb, ktoré sa striedajú. Na hodinách pokročilých sa už cvičí bez vysvetľovania krokov. Odporúčame najprv navštevovať hodiny začiatočníkov, aby ste sa naučili jednotlivé choreografie.

Komu je určené?

Dámam, ktoré uprednostňujú temperamentnejšie cvičenia. Je vhodné pre kondične zdatnejších, pretože ide o intenzívne cvičenie. Cvičenie je vhodnejšie pre mladšie dámy. Nosnosť jednej trampolínky je maximálne 80 kg.