TRX

Čo to je?

Cvičenie založené na princípe závesného systému TRX. Umožňuje vykonávať veľké množstvo cvikov. Silovo kondičné, vytrvalostné cvičenie. Precvičuje všetky svalové skupiny. Hlavný dôraz sa kladie na jadro (CORE).

Prečo cvičiť?

  • Zlepšuje mobilitu chrbtice
  • Zlepšuje ohybnosť kĺbov
  • Zvyšuje flexibilitu, stabilitu a rovnováhu
  • Rozvíja kondičné schopnosti
  • Rozvíja silu

Ako sa cvičí?

Princíp spočíva v zavesení časti tela na špeciálnych popruhoch a zvyšok tela ostáva vo väčšine cvičení na podložke. Vykonávajú sa cviky zamerané na jednotlivé časti tela, ktoré sa opakujú. Tréningy sa realizujú pre začiatočníkov a pokročilých. Začiatočnícke hodiny sú menej náročné, s menšou intenzitou a zaťažením.

Komu je určené?

Všetkým bez rozdielu pohlavia a fyzickej zdatnosti, pretože záťaž je možné regulovať. Veľmi prospešné pre ľudí so sedavým zamestnaním, pre žiakov a študentov, ako prevencia pred zlým držaním tela. Odporúčané fyzioterapeutmi pre priaznivý vplyv na chrbticu. Využívajú ho aj profesionálni športovci a je vhodný pre športové kluby v rámci tréningov.